A Neogranormon (2. helyezett) és a Sudocrem (10. helyezett) is kimagaslóan végzett a felmérésen. A VMLY&R Brandasset® Valuator országos reprezentatív márkakutatása tavaly még a 14. helyre rangsorolta Neogranormon készítményünket, mely a múlt évben igazi megújuláson esett át, és ennek köszönhetően ma népszerűbb, mint valaha.

„A Neogranormon márka újragondolásában jelentős szerepet játszott az előző kutatás eredménye. Számomra a BAV olyan, mint egy orvosnak egy CT vagy MRI: segítségével láthatóvá válik a márka csontváza és zsigerei, választ ad arra, hol van azonnali beavatkozásra szükség. De nem csak a diagnózis felállításában segít, hanem a terápia jellegének meghatározásában is óriási támasz tud lenni.” – nyilatkozta az eredmény kapcsán Dr. Kovács Gusztáv, a Teva Gyógyszergyár Zrt. OTC üzletágának marketingigazgatója.

Büszkék vagyunk készítményeinkre, és köszönjük mindenkinek, aki hozzájárult a kiváló eredményhez!